dinsdag 21 januari 2014

Het allereerste naaiwerkje

Zoals dus eerder reeds gezegd, is het de bedoeling om hier al mijn eigen creaties samen te bundelen. Gewoon, omdat het leuk is om even terug te kijken naar wat ik reeds maakte/probeerde in de afgelopen 10 maanden.
Ik keek even terug en zag dat ik de naaimachine voor de eerste keer in het stopcontact stopte op 24 maart 2013. Intussen zijn we al 10 maanden en een nieuwe naaimachine verder (maar daar later over meer).
Ik kreeg dus de naaimachine van schoonmama mee naar huis om op te experimenteren en het eerste werkje dat er van onder rolde, was dit!
Aanschouw, keur en ja, je mag ook gniffelen... want het is verre van perfect!
Maar voor iemand die nog nooit gehoord had over een boven- en een onderdraad, bobijntjes, spoeltjes, ... vond ik m'n eerste werkje nog redelijk geslaagd!


Eerlijkheidshalve moet ik er wel aan toevoegen dat prinses Lily, voor wie het rokje bedoeld was, het ook nooit gedragen heeft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten