maandag 20 januari 2014

Nummer één

Een blogje beginnen was eigenlijk niet echt mijn bedoeling... maar aangezien ik ergens een plaats zocht om al mijn probeersels samen te brengen, vond ik een eigen blog nog niet zo'n slecht idee.
Onder indirecte impuls van 3 collega-blogsters, besloot ik het er ook op te wagen. (je kan hen = gietje hier, mazella hier en inge hier vinden)
Ik begin er dus ook niet aan om veel bezoekers te hebben, maar het kan natuurlijk niet ontkend worden dat het wel leuk is als iemand leest wat je te vertellen hebt.
Nu, we zien wel! 

In elk geval zal ik bij deze een plaatsje hebben om mijn ei kwijt te kunnen!!
En als je toch meeleest met mij: WEES WELKOM!!!!





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11639385/?claim=ty4vwdegq9v">Follow my blog with Bloglovin</a

Geen opmerkingen:

Een reactie posten