zaterdag 25 januari 2014

Zebra's voor het Afrika-thema

Intussen een kleine verslaving voor mezelf: stofjes kopen!
In juni, vorig jaar, trok ik met manlief en kinderen richting Gent, want we hadden iets nodig van den IKEA. Intussen even gesnuisterd tussen de stofjes en er enkele meegebracht (met het maken van tasjes in het hoofd, want de stof van Ikea is toch wel te vergelijken met canvas).
Vooraf had ik wat research gedaan en zo was ik te weten gekomen dat er zich in Ledeberg een 'speciale' winkel bevond met 'speciale' verkopers. Na de Ikea, was 'Au Plubas' of 'Den Strik' onze eerste stop. En je moet dat inderdaad eens meegemaakt hebben! Mijn wederhelft lag plat van het lachen, zoals wij dat hier op z'n West-Vlaams zeggen. De mensen waren vriendelijk (wel speciaal) en we zijn goed geholpen geweest! 
Daarna richting Gent-centrum om nog een geschikt stofje te vinden voor een gymzak! Bij Arteveldestoffen vond ik mijn gading!


Bovenaan links: bij Artevelde stoffen in Gent
Bovenaan 5 middelste stoffen: Ikea Gent
Onderaan + bovenaan rechts: Au Plubas in Ledeberg

 Lily werkte op dat moment in de klas rond het thema 'Afrika' en toen ze het zebra-stofje zag in Ledeberg was ze onmiddellijk verkocht. Er werd dan ook een leuk rokje mee gemaakt om op maandag mee naar school te trekken!
Dit stofje koos Lily uit want in de klas werkten ze rond het thema 'Afrika'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten