dinsdag 13 mei 2014

Een eerste communicantje!

Zo trots als een mama maar kan zijn, zo trots was ik op mijn lieve, grote schat toen ze op 11 mei (Moederdag!!!!) haar eerste communie deed!
Niet te geloven dat dat kleine wondertje al 7 jaar is!
Het kleedje, dat kon je eerder al lezen, werd gemaakt door oma en mezelf en ik ben er eigenlijk wel trots op.
Lily koos het stofje zelf bij stoffen van Leuven en nadat we 2 testkleedjes maakten (die ik later nog eens post) maakten we dit kleedje voor haar feest!

Het stofje zelf (you hate it or you love it) gaf wel een feestelijke toets door het gouden draadje dat er ingeweven zit!














Haar gouden schoentjes pasten perfect!


11 opmerkingen:

  1. Och, wat een mooie jurk! Je mag hier terecht trots op zijn. Je dochter is prachtig! Ben nogal in-to communiejurkjes tegenwoordig.
    Er paradeerde er hier dit weekend namelijk ook ééntje.
    Kijk maar eens op mijn blogje.
    Deze vlindertjesjurk had mijn Lieveke anders ook super gevonden!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Ann, ik moet zeggen dat jouw dochter ook straalde... prachtige foto's van een mooi communicantje. Je mag terecht ook trots zijn op jouw jurkje!!

      Verwijderen
  2. Super mooie jurk Annelies! En mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het écht was het NOG beter!!! Proficiat aan de beide 'naaiende' mama's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it; zowel de stof als de jurk, oh en de schoentjes natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een blij en stralend communicantje in dat mooie jurkje ! Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen