donderdag 13 november 2014

Sleepless in Paris

3 dagen Parijs stond er op het programma voor het lange weekend van 11 november!
Vorig jaar deden we deze citytrip ook al met onze 2 dochtertjes. Het verslag daarvan kan je hier lezen.
Een uitgebreid verslag zal ik hier niet meer neerpennen. Enkele foto's daarentegen... :-)

Voor de oudste dochter kocht ik op een homeparty van het Nederlandse merk Tom-Du een pyjamabroek vol parfumflesjes.
Een bijpassende trui hadden ze niet, maar die zou ik zelf wel maken.
Allee, 't is te zeggen: kopen en flocken!
Het was al een hele tijd geleden dat ik nog wat flockte en ik heb nog wel wat velletjes in de kast liggen, dus ging ik naar de Zeeman om een effen witte t-shirt met lange mouwen en flockte er PARIS met de Eiffeltoren op.

De dochter was heeeeeeeel tevreden met haar originele pyjama!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten